на період з 30.03.2020 по 03.04.2020 року
Образотворче мистецтво
(тестові завдання)
Образотворче мистецтво
(тестові завдання)
План дистанційного навчання з учнями
вчителя трудового навчання та образотворчого мистецтва
Сопруна Андрія Олександровича
на період з 30.03.2020 по 03.04.2020 року
Дата
|
Клас
|
Предмет
|
Час
|
Тема уроку
|
Завдання для
виконання
|
30.03.20
|
5А
|
Образотворче
мистецтво
|
08.00
|
Сприйняття
мистецтва. Синтетичні види мистецтва: цирк. Зображення на площині.
Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз циркової
афіші».
|
Виконати малюнок
на тему: «Ескіз циркової афіші». Знайти та переглянути в мережі Інтернет
відео про Венеціанський карнавал
|
30.03.20
|
10А
|
Технології
|
08.55
|
Ознайомлення
з технікою та технологією виготовлення виробу декоративно-ужиткового
мистецтва (на вибір вчителя — декупаж, валяння, в'язання, аплікація,
лозоплетіння, виготовлення ляльки-мотанки, квілінг, вишивання стрічками,
матчворк, спірелі, айріс фолдінг, скрапбукінг тощо).
|
Переглянути в
мережі інтернет майстер-клас «Декупаж своїми руками»
|
30.03.20
|
10А
|
Технології
|
09.50
|
Технології
і техніки створення виробів декоративно-ужиткового мистецтва. Застосування
найпоширеніших технік
декоративно-прикладного мистецтва для виготовлення різноманітних
виробів.
|
Скласти короткий
конспект на тему «Техніки декоративно-прикладного мистецтва.
|
30.03.20
|
11А
|
Технології
|
10.55
|
Читання та
деталювання складальних креслень.
Процес виконання, читання та деталювання
складальних креслеників. Масштаб пропорційності.
|
Виконати
складальне креслення будь якого роз’ємного з’єднання.
|
01.04.20
|
5В
|
Образотворче
мистецтво
|
12.55
|
Сприйняття
мистецтва. Синтетичні види мистецтва: цирк. Зображення на площині.
Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз циркової
афіші».
|
Виконати малюнок
на тему «Ескіз циркової афіші». Знайти та переглянути в мережі Інтернет відео
про Венеціанський карнавал
|
01.04.20
|
11Б
|
Технології
|
13.50
|
Читання та деталювання складальних
креслень.
Процес
виконання, читання та деталювання складальних креслеників. Масштаб
пропорційності.
|
Виконати складальне
креслення будь якого роз’ємного з’єднання.
|
01.04.20
|
6В
|
Образотворче
мистецтво
|
15.50
|
Сприйняття мистецтва. Історичний жанр.
Історія виникнення та розвитку. Зображення на площині. Побудова сюжетної
композиції на історичну тематику «Історія заснування нашої столиці – міста
Києва» (чи «Історія заснування мого населеного пункту»)
|
Виконати малюнок
на тему: «Історія
заснування нашої столиці – міста Києва» (чи «Історія заснування мого
населеного пункту»)
|
02.04.20
|
6А
|
Образотворче
мистецтво
|
09.50
|
Сприйняття мистецтва. Історичний жанр.
Історія виникнення та розвитку. Зображення на площині. Побудова сюжетної
композиції на історичну тематику «Історія заснування нашої столиці – міста
Києва» (чи «Історія заснування мого населеного пункту»)
|
Виконати малюнок
на тему: «Історія
заснування нашої столиці – міста Києва» (чи «Історія заснування мого
населеного пункту»)
|
02.04.20
|
9Б
|
Трудове навчання
|
10.55
|
Технологічний процес виготовлення
виробу. Інструктаж з БЖД.
|
Охарактеризувати
особливості конструкції власного виробу (в зошиті)
|
02.04.20
|
9В
|
Трудове навчання
|
11.50
|
Технологічний процес виготовлення
виробу. Інструктаж з БЖД.
|
Охарактеризувати
особливості конструкції власного виробу (в зошиті)
|
02.04.20
|
7Б
|
Трудове навчання
|
12.55
|
Конструювання виробу. Компонування
малюнка мозаїкового набору.
|
Скласти малюнок мозаїкового
набору.
|
02.04.20
|
8Б
|
Трудове навчання
|
13.50
|
Моделі-аналоги виробу. Читання ескізів
деталей.
|
Скласти банк ідей
з виробів-аналогів
|
03.04.20
|
7А
|
Образотворче
мистецтво
|
10.55
|
Сприйняття мистецтва. Сучасний дизайн
та імідж людини. Зображення на площині. Створення власного ескізу шкільного
рюкзака
|
Створити ескіз
шкільного рюкзака
|
03.04.20
|
7Б
|
Образотворче
мистецтво
|
11.50
|
Сприйняття мистецтва. Сучасний дизайн
та імідж людини. Зображення на площині. Створення власного ескізу шкільного
рюкзака
|
Створити ескіз
шкільного рюкзака
|
03.04.20
|
7В
|
Образотворче
мистецтво
|
12.55
|
Сприйняття мистецтва. Сучасний дизайн
та імідж людини. Зображення на площині. Створення власного ескізу шкільного
рюкзака
|
Створити ескіз
шкільного рюкзака
|
03.04.20
|
5Б
|
Образотворче
мистецтво
|
13.50
|
Сприйняття
мистецтва. Синтетичні види мистецтва: цирк. Зображення на площині.
Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз циркової
афіші».
|
Виконати малюнок
на тему: «Ескіз циркової афіші». Знайти та переглянути в мережі Інтернет
відео про Венеціанський карнавал
|
03.04.20
|
5Г
|
Образотворче
мистецтво
|
16.45
|
Сприйняття
мистецтва. Синтетичні види мистецтва: цирк. Зображення на площині.
Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз циркової
афіші».
|
Виконати малюнок
на тему: «Ескіз циркової афіші». Знайти та переглянути в мережі Інтернет
відео про Венеціанський карнавал
|
03.04.20
|
6Б
|
Образотворче
мистецтво
|
17.40
|
Сприйняття мистецтва. Історичний жанр.
Історія виникнення та розвитку. Зображення на площині. Побудова сюжетної
композиції на історичну тематику «Історія заснування нашої столиці – міста
Києва» (чи «Історія заснування мого населеного пункту»)
|
Виконати малюнок
на тему: «Історія
заснування нашої столиці – міста Києва» (чи «Історія заснування мого
населеного пункту»)
|
Індивідуальне
навчання
|
|||||
30.03.20
Шевчук Валентин
|
6В
|
Образотворче
мистецтво
|
11.50
|
Сприйняття мистецтва. Історичний жанр.
Історія виникнення та розвитку. Зображення на площині. Побудова сюжетної
композиції на історичну тематику «Історія заснування нашої столиці – міста
Києва» (чи «Історія заснування мого населеного пункту»)
|
Виконати малюнок
на тему: «Історія
заснування нашої столиці – міста Києва» (чи «Історія заснування мого
населеного пункту»)
|
30.03.20
Солодкий Дмитро
|
5В
|
Трудове навчання
|
12.55
|
Вибір об’єкта проектування. Вимоги до
виробу. Банк ідей виробів. Інформація до проекту: розвиток техніки на
прикладі ТЗ, поняття про пиломатеріали, вади та властивості деревини.
Конструювання виробу.
|
Створити банк ідей
(у смартфоні).
Опрацювати
параграф 7
|
01.04.20
Тісевич Олександр
|
5Б
|
Трудове навчання
|
11.50
|
Добір інструментів та матеріалів для
проекту. Особливості технології виготовлення виробів з деревини: свердління,
з’єднання. Безпечні прийоми обробки деревини. Виготовлення виробу.
|
Виписати з
підручника безпечні
прийоми обробки деревини.
Опрацювати
параграф 8
|
102.04.20
Макарова Діана
|
6В
|
Трудове навчання
|
14.45
|
Вибір та обґрунтування теми проекту.
Планування роботи з виконання проекту. Проектування форми виробу методом
біоформ. Моделі-аналоги. Графічне зображення.
|
Створити банк
ідей
(у смартфоні).
Опрацювати
параграф 7
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий