среда, 1 апреля 2020 г.

План роботи 30.03-03.04.2020

на період з 30.03.2020 по 03.04.2020 року


Образотворче мистецтво 
(тестові завдання)





План дистанційного навчання з учнями
вчителя трудового навчання та образотворчого мистецтва
Сопруна Андрія Олександровича
на період з 30.03.2020 по 03.04.2020 року
Дата
Клас
Предмет
Час
Тема уроку
Завдання для виконання
30.03.20
Образотворче мистецтво
08.00
Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: цирк. Зображення на площині. Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз циркової афіші».
Виконати малюнок на тему: «Ескіз циркової афіші». Знайти та переглянути в мережі Інтернет відео про Венеціанський карнавал
30.03.20
10А
Технології
08.55
Ознайомлення з технікою та технологією ви­готовлення виробу декоративно-ужиткового мистецтва (на вибір вчителя — декупаж, ва­ляння, в'язання, аплікація, лозоплетіння, виго­товлення ляльки-мотанки, квілінг, вишивання стрічками, матчворк, спірелі, айріс фолдінг, скрапбукінг тощо).
Переглянути в мережі інтернет майстер-клас «Декупаж своїми руками»
30.03.20
10А
Технології
09.50
Технології і техніки створення виробів деко­ративно-ужиткового мистецтва. Застосування найпоширеніших технік       декоративно-прикладного мистецтва для виготовлення різноманітних виробів.
Скласти короткий конспект на тему «Техніки декоративно-прикладного мистецтва.
30.03.20
11А
Технології
10.55
Читання та деталювання складальних креслень.
Процес  виконання, читання та деталювання складальних креслеників. Масштаб пропорційності.
Виконати складальне креслення будь якого роз’ємного з’єднання.
01.04.20
Образотворче мистецтво
12.55
Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: цирк. Зображення на площині. Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз циркової афіші».
Виконати малюнок на тему «Ескіз циркової афіші». Знайти та переглянути в мережі Інтернет відео про Венеціанський карнавал
01.04.20
11Б
Технології
13.50
Читання та деталювання складальних креслень.
Процес  виконання, читання та деталювання складальних креслеників. Масштаб пропорційності.
Виконати складальне креслення будь якого роз’ємного з’єднання.
01.04.20
Образотворче мистецтво
15.50
Сприйняття мистецтва. Історичний жанр. Історія виникнення та розвитку. Зображення на площині. Побудова сюжетної композиції на історичну тематику «Історія заснування нашої столиці – міста Києва» (чи «Історія заснування мого населеного пункту»)
Виконати малюнок на тему: «Історія заснування нашої столиці – міста Києва» (чи «Історія заснування мого населеного пункту»)
02.04.20
Образотворче мистецтво
09.50
Сприйняття мистецтва. Історичний жанр. Історія виникнення та розвитку. Зображення на площині. Побудова сюжетної композиції на історичну тематику «Історія заснування нашої столиці – міста Києва» (чи «Історія заснування мого населеного пункту»)
Виконати малюнок на тему: «Історія заснування нашої столиці – міста Києва» (чи «Історія заснування мого населеного пункту»)
02.04.20
Трудове навчання
10.55
Технологічний процес виготовлення виробу. Інструктаж з БЖД.
Охарактеризувати особливості конструкції власного виробу (в зошиті)
02.04.20
Трудове навчання
11.50
Технологічний процес виготовлення виробу. Інструктаж з БЖД.
Охарактеризувати особливості конструкції власного виробу (в зошиті)
02.04.20
Трудове навчання
12.55
Конструювання виробу. Компонування малюнка мозаїкового набору.
Скласти малюнок мозаїкового набору.
02.04.20
Трудове навчання
13.50
Моделі-аналоги виробу. Читання ескізів деталей.
Скласти банк ідей з виробів-аналогів
03.04.20
Образотворче мистецтво
10.55
Сприйняття мистецтва. Сучасний дизайн та імідж людини. Зображення на площині. Створення власного ескізу шкільного рюкзака
Створити ескіз шкільного рюкзака
03.04.20
Образотворче мистецтво
11.50
Сприйняття мистецтва. Сучасний дизайн та імідж людини. Зображення на площині. Створення власного ескізу шкільного рюкзака
Створити ескіз шкільного рюкзака
03.04.20
Образотворче мистецтво
12.55
Сприйняття мистецтва. Сучасний дизайн та імідж людини. Зображення на площині. Створення власного ескізу шкільного рюкзака
Створити ескіз шкільного рюкзака
03.04.20
Образотворче мистецтво
13.50
Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: цирк. Зображення на площині. Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз циркової афіші».
Виконати малюнок на тему: «Ескіз циркової афіші». Знайти та переглянути в мережі Інтернет відео про Венеціанський карнавал
03.04.20
Образотворче мистецтво
16.45
Сприйняття мистецтва. Синтетичні види мистецтва: цирк. Зображення на площині. Відтворення пропорційної будови тіла тварин і людей у роботі «Ескіз циркової афіші».
Виконати малюнок на тему: «Ескіз циркової афіші». Знайти та переглянути в мережі Інтернет відео про Венеціанський карнавал
03.04.20
Образотворче мистецтво
17.40
Сприйняття мистецтва. Історичний жанр. Історія виникнення та розвитку. Зображення на площині. Побудова сюжетної композиції на історичну тематику «Історія заснування нашої столиці – міста Києва» (чи «Історія заснування мого населеного пункту»)
Виконати малюнок на тему: «Історія заснування нашої столиці – міста Києва» (чи «Історія заснування мого населеного пункту»)
Індивідуальне навчання
30.03.20
Шевчук Валентин
Образотворче мистецтво
11.50
Сприйняття мистецтва. Історичний жанр. Історія виникнення та розвитку. Зображення на площині. Побудова сюжетної композиції на історичну тематику «Історія заснування нашої столиці – міста Києва» (чи «Історія заснування мого населеного пункту»)
Виконати малюнок на тему: «Історія заснування нашої столиці – міста Києва» (чи «Історія заснування мого населеного пункту»)
30.03.20
Солодкий Дмитро
Трудове навчання
12.55
Вибір об’єкта проектування. Вимоги до виробу. Банк ідей виробів. Інформація до проекту: розвиток техніки на прикладі ТЗ, поняття про пиломатеріали, вади та властивості деревини. Конструювання виробу.
Створити банк ідей
(у смартфоні).
Опрацювати параграф 7
01.04.20
Тісевич Олександр
Трудове навчання
11.50
Добір інструментів та матеріалів для проекту. Особливості технології виготовлення виробів з деревини: свердління, з’єднання. Безпечні прийоми обробки деревини. Виготовлення  виробу.
Виписати з підручника безпечні прийоми обробки деревини.
Опрацювати параграф 8
102.04.20
Макарова Діана
Трудове навчання
14.45
Вибір та обґрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Проектування форми виробу методом біоформ. Моделі-аналоги. Графічне зображення.
Створити банк ідей
(у смартфоні).
Опрацювати параграф 7







Комментариев нет:

Отправить комментарий